Flat Preloader Icon

شماره تماس : 02177381767 - 09123972234 - 09333577698 - 09128088402

آدرس: تهران، تهرانپارس، بلوار شهید ناصر کاظمی (شاهد)، پلاک 426، واحد 10

سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
پخش و توزیع اسپری فوم پلی اورتان جهت درزبندی سطوح
مدیریت سایت
۲۲ مرداد ۱۴۰۲
185بازدید

پخش و توزیع اسپری فوم پلی اورتان جهت درزبندی سطوح

پخش و توزیع اسپری فوم پلی اورتان جهت درزبندی سطوح

پخش و توزیع اسپری فوم پلی اورتان جهت درزبندی سطوح

پخش و توزیع اسپری فوم پلی اورتان جهت درزبندی سطوح : اسپری فوم پلی اورتان برای طیف گسترده ای از کاربردهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله درزگیری فریم و قاب در و پنجره ، پر کردن فضاهای خالی دیوار و در ، فضاهای خالی اطراف لوله ها ، دیوار های پیش ساخته و دیگر کاربردهای ساختمانی . این محصول به دماهای بالا و پایین مقاوم است و عملکرد خوبی از خود در این دماها نشان می دهد (از -۵۰ ° C تا + ۹۰ ° C) همچنین چسبندگی خوبی به بیشتر مواد شیمیایی نرمال دارد.فوم درزبند پلی یورتان دارای قابلیت کششی یا ارتجاعی بوده و جهت آب بندی و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و رطوبت در تابلوهای برق و سینک های ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین انواع اسپری فوم ؛ اسپری فوم های پلی یورتان که به درزگیر پلی اورتان نیز معروف است ؛ می باشد . اسپری فوم پلی یورتان به صورت تک جزیی تولید و معمولا داخل قوطی های فلزی بسته بندی می گردند . انواع اپلیکاتور های مورد استفاده در این نوع از اسپری فوم به دو شکل تفنگی و شلنگی می باشند . البته باید مدنظر داشت که این نوع درزگیر پلی اورتان در مجاورت با رطوبت خشک می شود . فوم درزبند پلی یورتان دارای قابلیت کششی یا ارتجاعی بوده و جهت آب بندی و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و رطوبت در تابلوهای برق و سینک های ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت بسیار سریع بشر در قرن بیست و یکم در صنعت پلیمر شاهد ظهور بسیاری از قطعات پلیمری و همچنین انواع مختلف از این پلیمر ها هستیم . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

مزایا و ویژگی های اسپری فوم پلی اورتان :

  • این محصول دارای چسبندگی عالی به رایج ترین مواد ساختمانی دارد از جمله : آجر، بتن، گچ، چوب، شیشه، فلز، پلی استایرن و پی وی سی سخت.
  • بهره وری بالا (حجم گسترده) :  تا ۳۹ الی ۴۳ لیتر برای اسپری ۷۵۰ میلی لیتر.
  • افزایش حجم اسپری فوم (گسترش ثانویه): ۲۲۰ تا ۲۵۰٪.
  • صرفه جویی در وقت شخص استفاده کننده – برش فوم پس از ۴۵ دقیقه – (در ۲۵ درجه سانتی گراد و رطوبت ۵۰٪).
  • ترکیبات فوم بر روی لایه اوزون تاثیر نمی گذارد (free CFC).
  • مقاوم در برابر رطوبت ، قارچ و کپک ها.

یکی از انواع همین پیشرفت ها اسپری های فوم هستند. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین انواع اسپری فوم؛ اسپری فوم های پلی یورتان که به درزگیر پلی اورتان نیز معروف است، می باشد. اسپری فوم پلی یورتان به صورت تک جزیی تولید و معمولا داخل قوطی های فلزی بسته بندی می گردند. انواع اپلیکاتور های مورد استفاده در این نوع از اسپری فوم به دو شکل تفنگی و شلنگی می باشند. البته باید مدنظر داشت که این نوع درزگیر پلی اورتان در مجاورت با رطوبت خشک می شود.

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

از جدیدترین تخفیف ها و اطلاعیه ها بهره مند شوید.

    ارتباط با ما

    آدرس: تهران، تهرانپارس، بلوار شهید ناصر کاظمی (شاهد)، پلاک 426، واحد 10

    محصولات

    در نقشه پیدا کنید

    مشاوره رایگان

    تماس تلفنی